Veel gestelde vragen

1) Zijn de door jullie aangeboden horloges echt?
2) Hoe kan het zijn dat jullie zo goedkoop zijn?
3) Wat zijn de verzendkosten?
4) Via welke mogelijkheden kan ik betalen?
5) Wat zijn de garantie voowaarden?
6) Ik heb een trackingnummer van jullie ontvangen, waar kan ik mijn pakket traceren?
7) Kan ik een horloge retour sturen als deze niet bevalt?

1. Zijn de door jullie aangeboden horloges echt?
Ja, alle horloges die door ons worden aangeboden zijn echt. De horloges worden geleverd in originele doos met bijbehorende boekjes en eventueel een echtheidscertificaat. Alle horloges worden geleverd met een fabrieksgarantie van 1 of 2 jaar.

2. Hoe kan het zijn dat jullie zo goedkoop zijn?
Wij zijn zo goedkoop door in te kopen op het juiste moment. Wij hebben daarnaast geen winkelpand en betalen dus geen dure huurkosten. Onze marge is hierdoor lager, en daar kunt u van profiteren!

3. Wat zijn de verzendkosten?
Wij berekenen geen verzendkosten voor het verzenden naar: Nederland, Belgie, en Duitsland.

4. Via mogelijkheden kan ik betalen?
U kunt betalen door middel van iDeal (Nederlandse klanten), Bankoverschrijving, en Mistercash (Belgische klanten).

5. Wat zijn de garantie voowaarden?
De garantie termijn staat altijd aangegeven bij ieder product. Wanneer u aankoop binnen de garantietermijn stuk gaat dan raden wij u aan contact met ons op te nemen. U kunt het horloge dan naar ons opsturen en wij zorgen er vervolgens voor dat het horloge naar de fabriek wordt gestuurd. Als het horloge nog te repareren is dan wordt dit gedaan. Als het horloge niet meer gemaakt kan worden dan zullen wij of een nieuw horloge opsturen, of het geld aan u retourneren. 

Buiten de fabrieksgarantie van de horloges vallen de volgende onderdelen: het glas, de batterijen , de kroon/de schroef, het horlogebandje.

6. Ik heb een trackingnummer van jullie ontvangen, waar kan ik mijn pakket traceren?
Alle horloges worden door ons verzonden met PostNL. Als u van ons een trackingnummer heeft ontvangen (beginnend met 3S) dan kunt u het pakketje traceren op de website van PostNL.

7. Kan ik een horloge retour sturen als deze niet bevalt?
Natuurlijk! Dit kan binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling. Voor meer informatie zie onze Verzend & retour informatie.